Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

  • Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea dreapta sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate (denumire, cod produs) si daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

  • Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, aveti optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite separat de datele de facturare.

  • Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se lanseaza fara inregistrare pe site, de Luni pana Vineri, intre orele 8-17, la nr de telefon afisate (gratis in orice retea), pe chat, cat si nonstop prin formularul de Comanda Rapida sau prin email la: [email protected] Pentru a face cumparaturi mai rapid si pentru a va verifica stadiul si istoricul comenzilor dvs. va recomandam sa creeati un cont de client. Acesta poate fi creat si in cadrul procesului de comanda, dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

  • Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic. Va rugam sa precizati si numarul de ordine al comenzii, pe care il puteti regasi in contul dvs.

  • Pot afla informatii despre comenzile lansate?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site dupa ce va autentificati in cont. Tot aici sunt disponibile pentru descarcare pe email sau tiparire si facturile aferente comenzilor dvs.

  • Cum pot sa returnez / refuz o comanda?

Daca sunteti nemultumit de produsele comandate, pentru orice motiv, în primele 10 de zile de la cumparare, le puteti returna pentru schimbare sau rambursare completa a banilor. Taxele postale de expediere la returul produsului sunt responsabilitatea Clientului. Solicitarea unui retur se face la email: [email protected] sau la telefoanele afisate, luni-vineri 9-17. Va rugam să furnizati numele dumneavoastra, numarul de ordine al comenzii si o scurta descriere a problemei. Un reprezentant al Serviciului Clienti va ofera asistenta si o autorizare de retur (AR). Nu putem accepta retur produsele desigilate din ambalajul original, folosite sau care ajung fara un numar de autorizare de retur.

  • Nu am ridicat de la Posta / Curier o comanda. Mai pot comanda?

Da, in calitate de Client puteti lansa oricand o comanda. In cazul particular al coletelor retur (care nu sunt ridicate de destinatar), la urmatoarele comenzi va solicitam plata in avans a comenzii curente plus contravaloarea taxelor de transport de la comanda retur.

Administrarea contului de client

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs, va rugam sa folositi optiunea Solicitati o parola noua, disponibila in pagina Cont utilizator.

  • Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Cont utilizator.

Intrebari generale

  • Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe site. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produselor, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

  • Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.